2010. augusztus 19., csütörtök

5. fejezet

Jessica szemszöge by fruu

Jason és Tom idegesen álldogált az ajtóban. Amint megláttak, látszott az arcuk a megkönnyebbülés. Kiszálltunk az autóból és én rögtön Tom karjaiba rohantam.

- Nagyon aggódtam érted. - súgta a fülembe, majd megcsókolt. - Minden oké?
- Az ijedtségen kívül minden.
- Mi történt? - kérdezte Nictől.
- Csak Drake. Meg akart ölni mindkettőnket. És most majdnem összejött neki. - sziszegte.
- Legyetek óvatosabbak csajok.
- Jason, kérdezhetek valamit?
- Persze Jessie.
- Nem volt itt senki, amíg mi távol voltunk?
- De, volt itt egy srác. Miért?
- Mit akart?
- Megkérdezte, hogy itt vagy-e aztán lelépett.
- Nem engedtétek be a lakásba, ugye? - kérdeztem aggodalmasan.
- De, bejött. Baj? - zavarodott össze Jason.


Nicre néztem majd mindketten egyszerre indultunk meg a lakás felé.

- Hol a videó?
- Nem látom.
- Akkor keresd! - üvöltötte.
- Mi van? - kapta el a karomat Tom.
- Ez a srác. Drake embere. Valószínűleg itt hagyott egy videót, ami eléggé ciki rám nézve. Ez is egy trükk. - magyaráztam.
- Ugyan milyen videója lenne rólad?

Elpirultam, majd idegesen tovább turkáltam a párnák mögött.

- Megvan! - kiabált Nic.
- Hol volt?
- A konyhapulton, a kések mögött.
- Megnézzük? - kérdezte Jason.
- Őőő..igen. Nic és én.

Bementünk Nicolék szobájába és elkezdtük nézni a videót. Pontosan az volt, amire számítottam.

- Fújj, én ezt nem akarom végignézni. - fintorgott Nicole.
- Hidd el én se. - sziszegtem.

Sejthettem volna, hogy valaki felvette azt az éjszakát. Nem volt elég átélni, most újra láthatom...
Így is nehéz Tom szemébe néznem.

- Elég hamar beadtad a derekad, ahhoz képest, hogy Drake az ellenségünk.
- Nem tudom mi volt velem. Olyan kedveseket mondott, jól esett elhinni, hogy még mindig szeret.
- Mindenkivel megesik.
- Várj, valami van a videóval.

Drake jelent meg a képernyőn.

- Helló Tom és Jason. Valószínűleg mikor ezt látjátok akkor Nicole és Jessica már nem élnek, de mindegy. Az élet meg tovább. Jó érzés volt megölni őket. Letépni a fejüket és szétroppantani a csontjaikat. Hmm...Ne gyászoljatok, nem értek annyit. Ja és úgy gondolom már rájöttetek, hogy értetek is elmegyek, mert még a végén elmennétek a rendőrségre. Meg se próbáljatok menekülni, mert úgyis megtalállak titeket. Bár szerintem Tom most eléggé magába van roskadva, hogy Jessica ilyen könnyen odaadta magát. Szerencsére ezzel megkönnyíted a dolgom. Jason ne aggódj a kis Nic is megvolt nekem, csak videó nincs róla. Nos fiúk nem sokára találkozunk. - gúnyosan nevetett, majd a kép elsötétült.

- A szemét disznó. Én nem is feküdtem le vele! - kiabált Nic.
- Csöndesebben! Meghallják a fiúk. - figyelmeztettem.
- Nem érdekel! Ezek nemsokára jönnek és megölik őket!
- Dehogy is! Minket nem tudott megölni, nem jöhet el a srácokért.
- Elég egyszer egyedül hagynunk őket és eljön!
- Mi a baj szivem? - kérdezte Jason az ajtó másik oldaláról.
- Veszélyben vagytok. - suttogta Nic.
- Engedjetek be! - kérte.

Felálltam és az ajtóhoz léptem. Elfordítottam a kulcsot a zárban és kinyitottam. Ott álltak mindketten, nagy esély van rá, hogy mindent hallottak.

- Mit jelentsen  ez? - kérdezte Tom.
- Mi?
- Amit Drake mondott.
- Mennyit hallottatok?
- Mindent. - sötétült el a tekintete.
- Szóval igaz? - lepődött meg Jason.

Nicole óvatosan bólintott. Tom keze ökölbe szorult és egy könnycsepp gördült végig az arcán. Átöleltem a nyakát, és egy puszit nyomtam a szájára.

- Kérlek ne haragudj. Annyira sajnálom!
- Elmondhattad volna. Tudod, hogy képtelen vagyok rád haragudni. De az őszinteséget elvárnám.

Megcsókoltam és reméltem, hogy ezzel el van intézve a dolog.

- Hogy értetted, hogy veszélyben vagyunk?
- Nem hallottad amit Drake mondott?
- Ja, az? Ugyan kérlek! Fél kézzel elbánok vele. - nevetgélt Jason.
- Erősebb mint gondolnád. Félig farkas. Ezzel nem tudtok szembe szállni. - mondtam.
- De ti sem!

Lehet, hogy igaza van, de megfogadtuk, hogy megöljük és nem fogunk meghátrálni.

- Indulhatunk? - kérdeztem Nictől.
- Igen. - vágta rá.
- Most elmentek Drakehez? - kiabált Tom.
- Igen. Van egy tervem.
- És engem is beavatsz? - nézett rám Nic.
- Persze. Majd út közben elmondom.

Kirohantam a kocsihoz Nicolelal a nyomomban, majd beültünk és a gázra tapostam.
Most megkapod te rohadt korcs!

- Na, mi is az a briliáns terv? - mosolyodott el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése